Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Vakıfbank'a başvuru yapmıştım 10.000 TL için başvuruyu 3.000 TL olarak onayladılar, az önce 10.000 TL olarak revize ettiklerini söylediler. Müşterisi değilim fakat şubeye gitmemi istiyor ısrarla. Ne çağrı merkezine bağlanabiliyorum ne de internet üzerinden başvuru yapabiliyorum.

Bu sorunu aşabilen var mı?

Teşekkürler.
hocam bu nasıl oldu. 3bin tl yi kullanmışmıydınız peki ? yoksa 2 haftadır öyle bekliyor muydu ? çok garip bir durum ilgimi çekti.