Merhaba,
Başvurum 2 hafta onaylanmıştı. Bugün ise 10.000 TL için onaylandığı mesajı geldi.
İlginç olan nedir?
Ayrıca o sayfaya defalarca başvuru yaptım zaten. Detay zaten altta yazıyor fark ettim. Ben de yukarıda yazdım ne internet üzerinden ne de çağrı merkezinden başvuru yapamıyorum diye?
https://hizliresim.com/wNSk7i