Merhabalar,
Vakıfbank'a başvuru yapmıştım 10.000 TL için başvuruyu 3.000 TL olarak onayladılar, az önce 10.000 TL olarak revize ettiklerini söylediler. Müşterisi değilim fakat şubeye gitmemi istiyor ısrarla. Ne çağrı merkezine bağlanabiliyorum ne de internet üzerinden başvuru yapabiliyorum.
Bu sorunu aşabilen var mı?
Teşekkürler.