Merhabalar arkadaşlar ,
Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum fakat bu konu hakkında internetten araştırma yaptım fakat tam teşekküllü bir makale veya bilgi bulamadım. Donanımsal switch ile yazılımsal switchi nasıl karşılaştırabiliriz veya ikisinin kendilerine ait ne gibi avantaj veya dezavantajları bulunur konu ile ilgili bilgi sahipleri açıklayabilir mi rica etsem ? gerçekten öğrenmem gereken bir şey