BerkayPehlivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurdişi dedi arkadaş aldıgim ürünleri 3 aydir giyoyrum rahat ve barkodluydu bende çözemedim ama açıkcasi kendisi cevaplasın
Fiyatlarını gördüm pahalı hocam, replika model arıyorum ben sanırım arkadaşın sattığı orjinal. Hala aranmaktadır