Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, posta kutunuz dolu olduğu içim özel mesaj gönderemiyorum. Teklifimiz için iletişime geçebilirsiniz.
measj kutusunu boşalttım hocam