Yakında patlamaya başlayınca bu sistemi öven kişiler Tosun'un vurdukları gibi en çok onlar ağlayacak. Faiz yemek istemiyorum diye kendini savunanlar farkında değil ki firmanın size ödediği paraların hepsi faizden geliyor.
Devlet yine üç maymunu oynuyor bakalım sonuç ne olacak.
Ne bu devlet düşmanlığı merakı?
Hangi para faizden geldiğine gözünle şahit oldun ki iftira atıyorsun? Kaç otel yapmış, kaç firması var kazanç sağlayan, müşteriden aldıkları katılım payları osu busu bir sürü şirketi var ama SENCE faizden öyle mi ?