Sonuç bölümünde vatandaş karşınıza çıkmış ya, işte orada durumu biraz daha hayalmiş gibi yansıtabilirsiniz hikayenin devamında. Zaten gerçekten vatandaş karşınıza çıkmadı sanırım, hayal gördüğünüzü söylemeye çalıştınız diye anlıyorum
Gerçek aslında her şey , ya da hayal onu kestiremedim bende.
Şizofrenik sancı diyelim

Olumlu ya da olumsuz yorumlarınızı bekliyorum