levox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar bir arkadaşım birevim ile araba aldı bir miktar peşin bir miktar taksit ile. 7. Ayda arabasını aldı. Ödemeye devam ediyor. Sisteme girerken belli bir para ödüyorsun bu hizmet için. Gerisini de torrent mantığı gibi düşebilirsin. Havuzda ulaşılması gereken parayı herkes ödüyor gibi.

Buraya gelip yok dol-andırıcı yok haram VS diyenlerden cok gidip orada dinlemen, bu hizmeti alanlar ile iletişime geçmen daha iyi olur.
Belli bir aya kadar çıkmazsa o tarihten sonra otomatik çıkıyormuş geçen telefonda konuştum her ay da çekiliş varmış çıkınca taksitler artıyor sanırım Ev için öyleymiş