Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yerinde çalışan bir arkadaşım aldı. Şimdi 2. kez girdi gruba model yükseltecek.
Eminevim'i öneriyorlar genelde. Sizce nasıl?