Çok laf ebeliği yapıyorlar 3 sene önce telefonla ısrarla aradıklarında maddi durumumun iyi olmadığını söyledim. Şubelerine bir arkadaşım için gitmiştik sizi aradığımızda böyle demişsiniz diye üstü kapalı azar yediğim, çekiliş adı altında para tuzağına sürükleyen bir firma.