Elimde tp-link mr200 lte modem var. Bazı modemlerde gsm band seçimi yapılabiliyor, bendekinde yapılmıyor. internette farklı modeller için anlatımlar var ama onlar daha çok usb tipi modemler için.
Belki firmware dosyasına müdahale edilerek halledilebilir diye düşündüm.
İş tanımı tam olarak şu : Bendeki lte modem gsm band seçimini otomatik yapıyor, ben bunu manuel yapmak istiyorum yani hangi band kullanacağımı bana sorsun istiyorum. (aşağıdakik resim başka bir modeme ait örnek)
konu internette "lte modem band locking" olarak geçiyor.

Bu konuda bilgisi olan veya araştırıp hallederim, yazılıma müdahale edebilirim diyen varsa fiyatla birlikte pm atabilir. (firmware dosyası .bin uzaltılı)