Safirtema. Com ile görüş istersen. Ben kullanıyorum içeride 20 lisansım var memnunum. Hiçbir sistemimize link eklenmedi şuana kadar. Destekleri de iyi. Sorunlara çözüm odaklı yaklaşıyorlar ufak tefek şeyler için para para demiyorlar. @concorde; forumda ise detaylı konuşabilirsin.

Ekleme: Neva haber temasını kullanıyorum. Gayet stabil ve hızlı tema.