GMC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Redmi note 6 Pro vardı... Kullandım memnundum. Onu sattım...

Redmi note 7 vardı... Kullandım memnundum, onu sattım...

Simdi Redmi note 8 pro var, Onu kullanıyorum memnunum... Onuda satıp Mi Note 10 alacağım... (ama biraz eskitim...)

Kısacası Xiaomiyi ben aliexpress zamanından beri kullanırım, türkiyede ilklerdenim.. Memnuniyetle kullanırsın..
redmi note 8 pro 128gb ise müşteri olabilirim.