bilgekadin2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe'de derken kesme işareti kullanmalısınız hocam 😂

Çok fazla oldum. Özür diliyorum. 🙏😂
Kesme işareti yok Doğru kullanılmış.