ytibrahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dil ve lehçe adları her zaman büyük yazılır Türkçede de olduğu gibi.
Türkçe'de derken kesme işareti kullanmalısınız hocam 😂

Çok fazla oldum. Özür diliyorum. 🙏😂