teknotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açtın mail gelsin, mail sistemi vs bunlar sorunsuz çalışıyor ve hız konusunda gerçekten çok başarılı bir sistem ama dediğim gibi hala Beta sürümün de. Güvenlik konusuna gelecek olursak eğer kararlı sürüm çıkmadan çok güvenli olduğunu söyleyemem ama ben herhangi bir sorun yaşamadım şuana kadar

Site adınız nedir, incelemek isterim