mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında denemek istiyorum. Ama ne denli performans olarak memnun kalırım onu düşünüyorum.
Mesela olmazsa olmazım güvenlik, seo konusu, Mesela konu açtın ve cevap geldiğinde mail gelmesi, mail sistemi, vs vs vs aslında klasik forum eklentileri vs diyelim
Konu açtın mail gelsin, mail sistemi vs bunlar sorunsuz çalışıyor ve hız konusunda gerçekten çok başarılı bir sistem ama dediğim gibi hala Beta sürümün de. Güvenlik konusuna gelecek olursak eğer kararlı sürüm çıkmadan çok güvenli olduğunu söyleyemem ama ben herhangi bir sorun yaşamadım şuana kadar