teknotech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır hep MyBB kullanmıştım ve eklenti konusu olsun, seo konusu olsun çok daha iyiydi ve flarum'da ise hala beta aşamasında ve seo konusunda zayıf olduğunu düşünüyorum açıkçası, bu yüzden yani.

Aslında denemek istiyorum. Ama ne denli performans olarak memnun kalırım onu düşünüyorum.
Mesela olmazsa olmazım güvenlik, seo konusu, Mesela konu açtın ve cevap geldiğinde mail gelmesi, mail sistemi, vs vs vs aslında klasik forum eklentileri vs diyelim