mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki neden hocam, açıklar mısınız? Merak ettim doğrusu.
Yıllardır hep MyBB kullanmıştım ve eklenti konusu olsun, seo konusu olsun çok daha iyiydi ve flarum'da ise hala beta aşamasında ve seo konusunda zayıf olduğunu düşünüyorum açıkçası, bu yüzden yani.