Flarum'u bende kullandım. Bir anlık heves için kurulacak bir sistem o. Tasarımı haricinde 5 para etmez. Dediğin gibi en iyisi Xenforo ama o da lisanslı tabi. Fakat kullanınca değermiş dersin