Fovard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışında bir örneği vardı. Adam evini 1 dolar katılım bedeliyle çekiliş usulü birine veriyordu. Ben de arabam için bir site açsam ve 1 TL toplasam katılmak isteyenlerden milli piyangodan tazminat yer miyim?
Her çekiliş için milli piyangoya o bedel kadar ödeme yapmanız ya da o ürünü vermeniz gerekiyor