2008 (2007de olabilir) yılında o tarz satış yapan site vardı, 1tl katılım bedeli ile ihale usulü araba satıyordu. Piyasada arabalar 18-20 bin lira iken onlar 8-9 binde ihaleyi bitiriyordu.
İsmini hatırlamıyorum ama ne olduysa daha sonra satış yapmadı.