Yurtdışında bir örneği vardı. Adam evini 1 dolar katılım bedeliyle çekiliş usulü birine veriyordu. Ben de arabam için bir site açsam ve 1 TL toplasam katılmak isteyenlerden milli piyangodan tazminat yer miyim?