Merhaba,
Eba TR Alexa değeri 15. Bir günde milyonlarca kişi giriyor, ve sistem bu yüzden çok yavaş. TR'de Eba'dakinden daha çok kullanıcının girdiği platformlar da var ama onlar çökmüyor. Üstelik EBA resmi bir site ve Meb'e bağlı. Nasıl oluyor da EBA bu duruma bir çözüm getiremedi? Maliyeti mi karşılanamayacak derecede çok? Siz ne düşünüyorsunuz?