Arkadaşlar son olarak halkbankası yoğunluktan dolayı sizlere geri dönüş sağlayamamakta online sözleşme imzaladıktan sonra şubeye gidip imza attım ertesi gün şubeye gidip son durumu öğrenmeseydim kredimin onaylandığından haberim bile olmayacaktı bu güne kadar. Tüm Esnaf ve Ticaret Odası Kayıtlı Kişilere Kredi Veriyorlar Şuanda Fakat Benim Aklımın Almadığı Bir Durum var sizlerede ben danışayım. Ben Ticaret Odasına Kayıtlı Bir Firmayım ve bunu banka gördüğü halde bana kredi veriyor peki sadece esnaflara verdiğini söyleyen bankanın bunu yapmasındaki sebeb ne ? Muhasebecime sorduğumda bu konuda bir değişiklik yapma olasılıkları yüksek olduğunu eğerki 2 yada 3 ay içinde bir değişiklik olmadığı taktirde bu sefer faiz oranları yükselmekte sizlerinde bilgisi olsun kredi kullanan arkadaşlar varsa her detayını çok iyi öğrendikten sonra kredilerini kullansınlar. İhtiyacı olanlar için . Ama krizi fırsata çevirip aldığı parayı bu dönemde kazanc olarak değerlendirecek arkadaşlar içinde hayırlı olsun diyorum
paraf kartı aldınızmı? o konuda birşey dedilermi? birde limit kaç olarak belirlenmiş? hayırlı olsun bu arada