Bana da sürekli (instagram değil) phishing mailleri geliyordu. En son filtre açtım "konu başlıklı" mail gelince direkt sil diye. Baktım hala mail geliyor. Meğer adamlar l (L) harfini I (I harfi sesli olan hani ) olarak yazıyorlarmış. (Black yerine BIlack yazıyorlar mesela)

Size de filtre açmayı öneririm.