.com üzerinden alacaksanız amazon genellikle vergileri peşin olarak alıyor. Yani siz gümrük vergisi ödemiyorsunuz burada. Ama şuan sanırım Türkiye'ye neredeyse hiç ürün gönderemiyorlar virüsden dolayı.
Mesela ben bu ürünler için hiç vergi işine karışmadım, çünkü ödemeyi yaparken otomatik olarak vergisi hesaplandı ve amazon ödedi.
https://prnt.sc/s46h40 http://prntscr.com/s46gvo