Merhbalar arkadaşlar,
Destek kredisi başvurusunda 10.000₺ onaylandı. Ben 5000 çekmek istedim. Vakıfbank müşterisiyim fakat internet bankacılığı falan aktif değil. Telefonum eski. Önce 500metrelik kuyruğa girdim saat 13:00da. 16:30da önümde 10 kişi vardı. Gişe kısmı boştu ben telefon no değiştirmeyi ve bankacılık şifremi alıp işi mobilbankacılıktan bitiririm dedim. Girdim içeri. Derdimi anlatıyorum form doldurman lazım diyor. Hanfendi ben bu bankanın müşterisiyim diyorum. Yok sıraya gir bireyselden sözleşme imzala falan diyor. Ben yıllardır bankalarla çalışıyorum. Telefon no nasıl güncellenir biliyorum ama derdimizi anlatamadık. Neyse dedim tekrar girdim sıraya 5dk kala içerİgirdim. ne yaptılar biliyormusunuz

sadece yeni telimi kaydettiler ve telefona şifre attılar 3 dklık işlemdi. Neyse dedim girdim mobil bankacılığa. Giriyorum giriyorum işleminizi şuanda gerçekleştirmiyoruz diyorlar. Herkese öyle diyor. Genel bir sıkıntı varmış. Her dk deniyorum olmuyor. Eve geldim birde bilgisayardan girdim. Bilgisayardan 2dk da hesabıma parayı attırdım. Oh be dedim bitti. Gittim ATMye açtım qr kodu ile para çekmeye ama döküntü biter mi ? Aynı sorun çıktı işleminizi gerçekleştiremiyoruz diyor. Arkadaşıma denettirdim kendisi qr koduyla kendi parasını çekebiliyor. Destek kredisi çekmedi ama o. Dedim bende çözüm bitmez. Parayı arkadaşa atayım o çeksin dedim . Girdim havale etmeye. Yine sorun peşimizi bırakmadı. Hesabım havale EFT etmeye uygun değilmiş. Müşteri hizmetlerini arayın diyordu. 2 saat 50dk oldu bağlanmadı. Bir daha aradım beklemek istemiyorsanız biz sizi arayalım dedi robot kadın. Tamam dedim. Hayla arıyacaklar 😂😂 yerre girsin sizin paranız lanet okudum bekliyoruz 😂🤣🤣