Hocam yurtdışından ürün almanızı tavsiye etmiyorum. Yeni kanunla birlikte yurtdışından küçük telefon kılıfı gibi ürünler dahi getirseniz devlet vergisini yinede alıyor. Biraz uyguna alayım derken çokdaha pahalıya mal olabilir dikkat etmenizi tavsiye ederim.