Normalde ücreti var fakat bu aralar ücretsiz olarak veriliyor bazen sizede oşekilde olmuş olabilir basvuru ekranında çıkmış olması gerekiyor büyük ihtimalle ücretsiz almışsınızdır. Çünkü ücreti faturaya yansımaz nakit alınır
Hmm öyleyse çok iyi hocam, teşekkür ederim.😊