INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan sadece almayı düşünüyoruz vermeyi kimse düşünmüyor gibi
Ben almama taraftarıyım malesef. Kaymakamlığa başvurun 1000 TL veriyorlar en azından 1 ay idare edilir.