SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri hizmetlerini aradım Vodafone'de çalışıp çalışmadığını sordu, bende bir tandığı üzerinden böyle bir işlem yaptığını söyledim. 1-2 saate dönüş yapacaklarını ve ekran görüntüsünü silmememi istedi, yani bu olayın onlara en ağır şekilde çarptırılmasını bekliyorum.
Vodafone'a da ciddi bi tazminat davası açın, sakın üşenmeyin kaçmayın hocam. Paranın büyük kısmıylada hayır yaparsanız ne güzel olur.