8 aydır özel sektörde çalışmaktayım bunun 6 ayı iş kur üzerinden girdiğim için sadece sağlık sigortam yattı son 2 ayda normal sigortam yatmaya başladı son 1 ay birçok bankaya kredi kartı başvurusunda bulundum ama hep olumsuz sonuç aldım sırf onay hızlansın diye bellirli miktar parayı hesapta tuttum hesabıma altın ekledım ayriyetten otomatik ödeme talitmalarıda verdim fakat hep olumsuz sonuç aldım tavsiyenize ihtiyacım var