kerimoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam beni sayın o teklife ben alırım. yazıktır 5 tl için arkadaşın adını kötüye kullanmayalım tanımam etmem ama gereksiz bugünlerde destek olmak varken
bende tanımam etmem 5 tl büyük bir para değil ama almayacaksa teklif vermesi sonra da üstüne teklif gelmeyincemidir artık bilmem ama teklifini geri çekmesi hoş bir şey değil rahatsız oldum.

Öylesine çekilişe para koyup elbet üstüne teklif gelir diyenlerden sanırım