Hocam videolar render alıyorum yüksek boyutta oluyor 1-2 saatlik videolara çıktığın da pc kullanılamaz hale geliyor ve render alış sürem de uzuyor canımı sıkıyor bu durum. MacBook'ta hızı için alıyorum İOS İşletim sisteminin hızıyla birebir diğer işletim sistemlerin de hep arıza veya sorun yaratıyor nedense iMac bakıcam sanırım :/
ben yine de bir bilgisayara 2tb ssd koymanizi onermiyorum. Apple da 2tb demek yenibir bilgisayar demek

onun yerine harici ssd kullanmak daha mantikli geliyor yada apple nin urunu vardi simdi adi aklima gelmiyor networkuzerinden storage ve backup veriyordu, asil unuttum adini biliyordum yazana kadar yazinca gitti

onlari alabilirsiniz.
Hstta applenin sitesinde aksesuarlarda bile hariciler var. baska yerlerden de baska markalar alabilirsiniz.
2TB icin Apple a para odemeyin,size yazik olur. Milyoner olsaniz dahi gereksiz gercekten
https://www.apple.com/tr/shop/produc...C3%BC?fnode=5f https://www.apple.com/tr/shop/produc...C3%BC?fnode=5f https://www.apple.com/tr/shop/produc...sb-30?fnode=5f