2tb be yapacaksın? Ben programların tuttuğu yere bakarak 512 ya da 256 alırdım depolama ise harici ssd
Hocam videolar render alıyorum yüksek boyutta oluyor 1-2 saatlik videolara çıktığın da pc kullanılamaz hale geliyor ve render alış sürem de uzuyor canımı sıkıyor bu durum. MacBook'ta hızı için alıyorum İOS İşletim sisteminin hızıyla birebir diğer işletim sistemlerin de hep arıza veya sorun yaratıyor nedense iMac bakıcam sanırım :/