Önce Turkcell sonra Türk telekom
Bende wodafone dan turkcele geçtim
Turbo20 diye bir paket ayda 75 tl civarı bir şey turkcel kalitesi bütün firmalardan iyidir sadece biraz pahalı
Fakat turbo20 uygun gözüktü nana geçiş yaptim
Diğer operatörlerde çekim sıkıntısı yaşamayacak lokasyonda iseniz kesinlikle Türk Telekom. Türkcell çok pahalı
5-6 senelik Vodafone maceram sonrası 4 aydır Turkcell'deyim. Pişman olmadım.
türk telekomun paketleri daha uygun göz atarsanız fark edersiniz .
Turkcell Çekim Kalitesi 10 Numara ama orda daha pahalı Türk Telekom 20 Gb 1000 Dk 1000Sms 45₺ 3 Ay da 30 Gb veriyor her ay 3 Ay 50 GB İNTERNET 😅
Turkcell diyecem ama ilk başda size uygun gelsede kılı tüyü püsürü derken bağzen diğer firmalar gibi abartıyorlar ve faturalı iseniz cidden fatıra aşım ücretleri çıkıyor o sebebden sağlam araştırıp tl yüklemeli olan paketlere göz atmanız fatıralı olaydada cazip geleni sorgulamanız getek sebeb fiyatı uygun tutup malesef süre koymaları misal 6 ay gibi geçerlilik 6 ay sonrasında hop fiyat 2 katına tahakük oldugundanda cayma talebinde olunca ++++ çıkmakda
Kalite istiyorsan turkcell
Tüm arkadaşlarıma teşekkürler ediyorum. Önerilerden şunu anlamış bulunuyorum.
Turkcell + Kalite + Pahalı
Turktelekom + Ucuz + Cekim Kalitesi vb.
Turkcel'e geçeceğim herhalde, tüm arkadaşlara tekrardan çok teşekkürler ediyorum