Ben aldım bir sayfam için. Hesap patladı, reklam çıkılan gönderi öyle kaldı. Silinmiyor, arşivlenmiyor. Bu durumda ne yapmak gerekiyor? Borcu üstlenip ödeyebilir miyim? Ödersem sıkıntı olur mu? Üç kuruş için hesabı riske atmaya gerek yok. (Dandik bir hesabımda deneme yapmıştım)