@EgemenPolat; buraya yada pmden ne demem gerektiğini ve haklarımın ne olduğunu vaktiniz var ise yazar mısınız? evden çalışıyorum mesai saatlerinde çok vakit ayıramıyorum mesai saatleri dışında da hiçbir firmaya ulaşamıyorum.