hocam ücretsiz açıyorlar aldıkları para ceplerinde kalıyor ama bu konu hakkında konuşmak yasak
Konuşmak yasak derken anlamadım hocam bu dediğim şeyin satışı oluyor
Hesabı borçlandırıyor ve ödemesini yapmıyorsun. Satan adam sadece hesabı açıp sana veriyor.
Geçen bir yazıda borçlu hesaplardan hangi sayfaya reklam verildi ise o sayfaların kapandığı yazıyordu ancak şimdiye kadar hiç denk gelmedim.
Reklam veriyor, reklam bedelini ödemiyor.
Sayfana zarar konusunda şuanda objektif bir yaptırım yok.
Oluyor.
Anladım riske girmeye gerek yok gibi duruyor zararı oluyorsa