İkisini de kullandım, işiniz tam ne bilmiyorum fakat yazılım temelli ise kesinlikle pro öneririm. Evet pahalı ama Air de çok fazla bottleneck yaşadım, çok fazla gecikmeler oluyordu. Bir de bu attığınız eski model onu önermem. Air alacaksanız bile en azından yenisi olsun. Ben de yenilemeyi düşünüyorum fakat 14inc Macbook pro detaylarını bekliyorum bu sene geleceği söyleniyor ama bakalım aceleniz yoksa bekleyin isterseniz siz de.
Hocam o geçen sene civarı kullandığımdı Değişiyor Yaptığım İşler kafa mı kurcalayan da o inc biraz büyük olsa daha iyi olur ekstra 2 ekran daha var zaten hali hazır
Bu fiyat sekmentinde pro alsan dahi yetersiz gelecek.Aldıktan sonra demişti olur
Hocam Apple'n sitesinden oluşturdum da 70.000-80.000 Aşağı çıkarmaycak onun yerin iMac Bakasım var

Biraz daha para ver pro al. Airler çok işlevsiz
Hocam sizin düşündüğünüz Pro linkini atabilir misiniz ?