İkisini de kullandım, işiniz tam ne bilmiyorum fakat yazılım temelli ise kesinlikle pro öneririm. Evet pahalı ama Air de çok fazla bottleneck yaşadım, çok fazla gecikmeler oluyordu. Bir de bu attığınız eski model onu önermem. Air alacaksanız bile en azından yenisi olsun. Ben de yenilemeyi düşünüyorum fakat 14inc Macbook pro detaylarını bekliyorum bu sene geleceği söyleniyor ama bakalım aceleniz yoksa bekleyin isterseniz siz de.