turkbill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz banka'yı savunuyor gibi görünsemde bu bir gerçek muhtelif kurumlar ile önceden irtibat kurmak için max.10 dk bekliyorduk.
Bu salgın hastalık sebebiyle bu büyük kurumlarında ellerikolları bağlı
Bankalara bence laf yok hocam onlar gerçekten çalışıyorlar ama internet sağlayıcılarının kasıtlı yaptıklarını düşünüyorum.Mobil hat abone sayısı artmadı sonuçta aynı aboneler ve herkes evinde,wifi kullanımı da daha artmıştır neden mobil veri hızlarımız azaltılıyor ki.Yorumsuz...