hocam şöyle söyleyim bir reklamveren olarak; kendi çalıştığım sektörde bir kaç kelimede reklamlarda en üstte olmak için maliyeti 3tlye kadar çıkarıyordum, şuan 1.90-2.20tl arasına düşürdüm gene en yukarda reklam, sanırım reklamverenler artık maliyeti düşürüyor kazançları çok fazla olmadığı için.
O zaman mantığım doğru, reklam verenler arasında rekabet azaldı dolayısıyla da biz reklam yayınlayanların geliri azaldı.
Peki siz 1.90 diyorsunuz. Açıkçası benim TBM şu an 0.09 yani adwords reklam veren maliyetini 0.13'e kadar çekebilmiş. Buna Google nasıl izin veriyor? Siz de gidin mesela maliyetinizi 1 liraya çekin, izin vermiyor mu size?