Yeni üyelere değilde, yeni üyelerin aranıza hoşgeldin konuları baydı. Tamam geldin bak takılmana.
Valla orta seviye diyeyim ne iyş ne kötü ama şikayetim var bi ticaret konusu açıyoruz 5 dk bile olmadan altlara kaymış ticaret konularıma teklif bile gelmiyor görülen sayısı 15 20 bence pekte iyi olmadı... fıstık gibi 2 domain kazandıracak kullanıcı adları var ama gören yokki alan olsun ben mi yanılıyorum bilemedim
Yeni d0landırıcılarda foruma geliyor onlarıda unutmayalım

R10 yenilendi ama d0landırıcı sayısı şikayet bölümü artışta fazlasıyla eskiden bukadar yoktu..
Hepsine eyvallah bu konularda soyleyecek soz yok .