Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni üyelere değilde, yeni üyelerin aranıza hoşgeldin konuları baydı. Tamam geldin bak takılmana.
onuraysu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla orta seviye diyeyim ne iyş ne kötü ama şikayetim var bi ticaret konusu açıyoruz 5 dk bile olmadan altlara kaymış ticaret konularıma teklif bile gelmiyor görülen sayısı 15 20 bence pekte iyi olmadı... fıstık gibi 2 domain kazandıracak kullanıcı adları var ama gören yokki alan olsun ben mi yanılıyorum bilemedim
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni d0landırıcılarda foruma geliyor onlarıda unutmayalım R10 yenilendi ama d0landırıcı sayısı şikayet bölümü artışta fazlasıyla eskiden bukadar yoktu..
Hepsine eyvallah bu konularda soyleyecek soz yok .