Konu
R10 Çok güzel oldu ya la... :)
21-04-2020, 23:29:43
#25
GodLessTurtLe
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lalı lulu başlıklar görmekte çok güzel değil valla
Yeni d0landırıcılarda foruma geliyor onlarıda unutmayalım
R10 yenilendi ama d0landırıcı sayısı şikayet bölümü artışta fazlasıyla eskiden bukadar yoktu..