Konu
R10 Çok güzel oldu ya la... :)
21-04-2020, 23:07:36
#21
SemihCAN
LastNight adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Harbiden bişey olmaz la (behzat ç)
Konu basligini yazarken etkisinde kaldigim dogrudur.
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
LA
yazınca ne oldu?
Pold adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ula boşver
takılsınlar.
Aynen abi niye aksam aksam asabini bozmamiza izin verdin, valla deymez, kacirma keyfini...