Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Valla orta seviye diyeyim ne iyş ne kötü ama şikayetim var bi ticaret konusu açıyoruz 5 dk bile olmadan altlara kaymış ticaret konularıma teklif bile gelmiyor görülen sayısı 15 20 bence pekte iyi olmadı... fıstık gibi 2 domain kazandıracak kullanıcı adları var ama gören yokki alan olsun ben mi yanılıyorum bilemedim