paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İBBye de erzak ve nakdi yardım başvurusu yapabilirsiniz ayrıca hocam(​link​​​ ) Allah yardımcınız olsun
Evde tek kişi çalışıyor hocam Allaha şükür idame ettiriyoruz hayatımızı 4 kişiyiz ama bize çıkmadı nedense asgari ücretle çalışıyor bu arada